Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per configurar la navegació dels seus usuaris, i per fer anàlisis sobre els seus hàbits de navegació.
Si continua navegant, considerarem que n'accepta l'ús. Pot gestionar les cookies o obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para configurar la navegación de sus usuarios, y para realizar análisis sobre sus hábitos de navegación.
Si continúa navegando, consideraremos que acepta su uso. Puede gestionar las cookies u obtener más información consultando nuestra Política de cookies.
Set alumnes de Secundària i Batxillerat van presentar el dijous 29 d’octubre, en una sessió on line, el Projecte Magrana, davant un grup d’estudiants del Màster en Formació del Professorat, de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la UVic (MUFPESO).
La seva presentació s’emmarca en les classes que han realitzat les professores Sílvia Caballeria i Carme Codina al Màster sobre el Projecte Magrana, una metodologia artístico-tecnològica aplicada a la lectura d’obres de literatura catalana i universal a secundària i batxillerat.
Carla Caus i Júlia Ortiz, Artur Cumeras i Max Martí, i Belén Macías, alumnes de 4t de secundària, van explicar el resultat del seu projecte a partir de la lectura d’una versió adaptada de l’Odissea, del poeta grec Homer. La Carla i la Júlia van explicar el Tik Tok fotogràfic-artistic que van realitzar sobre Penèlope, la muller d’Ulisses. L’Artur i en Max van sorprendre amb un escape room fet amb l’aplicació interactiva genially, sobre algunes aventures marines d’Ulisses en el viatge de retorn a Ítaca. I la Belén Macías va presentar un vídeo en què comparava quatre personatges del clàssic d’Homer amb diferents herois actuals de les pel·lícules de Marvel Comics.
A continuació, l’Unai Estavillo i l’Abril Mas, alumnes de 2n de batxillerat, van explicar el darrer Projecte Magrana que van realitzar el curs passat, a partir de la comparació entre la poesia visual de Joan Brossa i l’obra poètica de Jacint Verdaguer. Es tracta d’un projecte tecnològic de gamificació, El viatge d’A, realitzat amb google play, d’una gran qualitat estètica i tècnica.
El resultat de les presentacions va entusiasmar els estudiants de màster, que a través del xat van felicitar els nostres alumnes. Per una estona ells van aportar la seva experiència de treball col·laboratiu a la Universitat.
Enllaç Projecte Magrana: https://silviacaballeria.wixsite.com/magrana/inici-1