Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per configurar la navegació dels seus usuaris, i per fer anàlisis sobre els seus hàbits de navegació.
Si continua navegant, considerarem que n'accepta l'ús. Pot gestionar les cookies o obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para configurar la navegación de sus usuarios, y para realizar análisis sobre sus hábitos de navegación.
Si continúa navegando, consideraremos que acepta su uso. Puede gestionar las cookies u obtener más información consultando nuestra Política de cookies.
Aquest dijous 27 d’abril de 2017, alumnes de 4t de secundària del col·legi han participat a la 2a Mostra de Robòtica i Programació de la Fundació Tr@ms, al Centre d’Estudis Montseny.
Aquesta iniciativa, que neix del departament col·laboratiu de robòtica i programació, té com a objectiu principal que els alumnes puguin mostrar els seus treballs a estudiants i professors de les escoles participants i visitants. Un altre dels objectius claus d’aquesta Mostra de Robòtica és el de fomentar l’esperit creatiu, de recerca i de col·laboració.
Aquest curs han participat 13 de les escoles associades a la fundació, presentant projectes de Primària i Secundària amb un total de 100 alumnes i més de 30 professors.
L’obertura de la mostra ha anat a càrrec de Sandra Huerto, CEO i formadora de TRESDOSÚ amb una ponència centrada en la filosofia Maker basada en l’esperit emprenedor, la creativitat i la tecnologia en l’àmbit educatiu.
Tot seguit, els alumnes han preparat els seus projectes i expositors. S’ha pogut veure diferents tipus d’Smart cities, instruments amb Makey Makey, apps per poder veure hologrames, prototips de cases domòtiques, ciutats per robots, cotxes teledirigits, telèfons assistents, carregadors de mòbil, Lego Mindstorms, Beebots, etc. Grans exemples de creativitat, emprenedoria i ús de les tecnologies.
L’acte s’ha tancat amb l’entrega de diplomes i la gran fotografia de grup. Però sobretot, amb la il·lusió d’alumnes i professors per tornar a repetir l’experiència el curs vinent.