Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per configurar la navegació dels seus usuaris, i per fer anàlisis sobre els seus hàbits de navegació.
Si continua navegant, considerarem que n'accepta l'ús. Pot gestionar les cookies o obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para configurar la navegación de sus usuarios, y para realizar análisis sobre sus hábitos de navegación.
Si continúa navegando, consideraremos que acepta su uso. Puede gestionar las cookies u obtener más información consultando nuestra Política de cookies.
“Si una comunitat valora els seus infants, ha d’apreciar els seus pares”
Criar els fills requereix un procés d’aprenentatge i detemps per aprendre a partir de les experiències pròpies i lesd’altres. És a dir, de criar els infants se n’aprèn. Per això, en els darrers anys, es torna a considerar que la família és laprincipal educadora dels nens i nenes, sobretot en els primersanys de vida.
Si la família és tan important, s’ha d’empoderar i donarsuport a les mares i els pares perquè tinguin cura de lesseves criatures. A aquest procés se l’anomena la <
Des de l’escola ens fem ressò de la importància que té elprocés de criança i de la necessitat de crear espais que ajudina fomentar valors, actituds i comportaments que afavoreixinel desenvolupament adequat dels nens i nenesd’edats primerenques.
El projecte “en família” està destinat a totes les famílies dela nostra comunitat educativa, des dels anys primerencs del’educació infantil, passant per la primària i fins els darrerscursos de la secundària i el batxillerat, amb la voluntat dedonar resposta a algunes de les qüestions que es plantegenen el seu procés d’aprenentatge.
Per això iniciem aquest novembre la programació de diferentsxerrades, per al curs 2021/2022, sobre temes quesegur que interessaran.
BOWLY, John. Hepworth, 2014: 2. Els text inicial i les idees que es plantegen procedeixen de “A criar fills se n’aprèn?. Una anàlisi de programes que enforteixen les capacitats parentals.” Sílvia Blanch Gelabert, Gemma Badia Muniente.