Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per configurar la navegació dels seus usuaris, i per fer anàlisis sobre els seus hàbits de navegació.
Si continua navegant, considerarem que n'accepta l'ús. Pot gestionar les cookies o obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para configurar la navegación de sus usuarios, y para realizar análisis sobre sus hábitos de navegación.
Si continúa navegando, consideraremos que acepta su uso. Puede gestionar las cookies u obtener más información consultando nuestra Política de cookies.

Correu

Acompanyament en la

“Si una comunitat valora els seus infants, ha d’apreciar els seus pares”

Criar els fills requereix un procés d’aprenentatge i detemps per aprendre a partir de les experiències pròpies i lesd’altres. És a dir, de criar els infants se n’aprèn. Per això, en els darrers anys, es torna a considerar que la família és laprincipal educadora dels nens i nenes, sobretot en els primersanys de vida.

Si la família és tan important, s’ha d’empoderar i donarsuport a les mares i els pares perquè tinguin cura de lesseves criatures. A aquest procés se l’anomena la <>, que és el fet de tenir una resposta adequada ales necessitats dels infants en els diferents contextos en quèes produeix l’aprenentatge.

Des de l’escola ens fem ressò de la importància que té elprocés de criança i de la necessitat de crear espais que ajudina fomentar valors, actituds i comportaments que afavoreixinel desenvolupament adequat dels nens i nenesd’edats primerenques.

El projecte “en família” està destinat a totes les famílies dela nostra comunitat educativa, des dels anys primerencs del’educació infantil, passant per la primària i fins els darrerscursos de la secundària i el batxillerat, amb la voluntat dedonar resposta a algunes de les qüestions que es plantegenen el seu procés d’aprenentatge.

Per això iniciem aquest novembre la programació de diferentsxerrades, per al curs 2021/2022, sobre temes quesegur que interessaran.

BOWLY, John. Hepworth, 2014: 2. Els text inicial i les idees que es plantegen procedeixen de “A criar fills se n’aprèn?. Una anàlisi de programes que enforteixen les capacitats parentals.” Sílvia Blanch Gelabert, Gemma Badia Muniente.