Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per configurar la navegació dels seus usuaris, i per fer anàlisis sobre els seus hàbits de navegació.
Si continua navegant, considerarem que n'accepta l'ús. Pot gestionar les cookies o obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para configurar la navegación de sus usuarios, y para realizar análisis sobre sus hábitos de navegación.
Si continúa navegando, consideraremos que acepta su uso. Puede gestionar las cookies u obtener más información consultando nuestra Política de cookies.

Correu

En família

En família és un projecte tan bonic com engrescador que, en aquesta ocasió, ha pres forma de cicle de conferències i que té per objectiu acompanyar les famílies en el procés de criança dels fills i filles.

El novembre del 2019 el Col·legi Sant Miquel dels Sants va presentar el document “Horitzó 2030. El nostre compromís amb el món”, que és el pla estratègic a partir del qual gira l’educació en el nostre centre durant aquesta dècada. És un document que està relacionat també amb l’Agenda 2030 de l’ONU, i concretament amb l’objectiu 4, que es refereix a l’Educació.

En el nostre Horitzó 2030, l’objectiu 5 se centra en la Comunitat. Una de les accions prioritàries d’aquest objectiu és: “Crear espais de reflexió i participació per trobar solucions als reptes educatius i als canvis socials”. El projecte "en família", que avui ha pres forma de cicle de conferències, és un espai de participació que vol donar resposta a aquesta acció.

En família és un projecte d’elpetitmiquel i del Col·legi Sant Miquel dels Sants que compta amb el suport de l’ampa de l’escola i està liderat per Carme Codina, exprofessora del Col·legi Sant Miquel dels Sants, i codirigit per Irene Benito, coordinadora pedagògica d’infantil i primària a elpetitmiquel, i Miquel Padilla, coordinador pedagògic de secundària i batxillerat al Col·legi Sant Miquel dels Sants.

Podeu descarregar-vos el pdf del projecte en família des d’aquí.